Popular Posts

Sunday, May 13, 2012

cerminan yang bersepah

sumpah toleh 6x kali klu jumpa this prince charming ^_^

Betapa kerapnya aku sering menaiki public transport seperti ktm n lrt sewaktu internship program. Sempat ah gk oberserve people around me aka cerminan kpd diri aku sendiri juga. Perkara pertama yg aku sukaaa sgt observe ialah PENAMPILAN. The way they dress really attract me to look at them esp for those who dress up very nicely. For men, of cox penampilan yg kemas, segak n kdg2 sempoi menjadi pilihan aku. While for women, masih di dalam konsep kemas, cantik n sopan. All of these people really makes my heart n eyes cold. HAHAHA...!!! HOWEVER...............there are still a few people yg ble i tgk quite disgusting and annoying. Of kos penampilan yg x ckup kain n overconfident.

Second, ATTITUDE. The way they talking on phone or people besides them. Some of the people yg i x thn ble dia ckp dgn suara yg amat padu seperti komander yg memberi arahan kepada ribuan ank buahnya semasa kawad. Sabar jelah wahai telinga ye. Klu time duduk lak, overall rakyat Malaysia mmg xde masalah nk beri keutamaan kpd lebih memerlukan. Pastu walking type pown aku ske usyar gk. Kn gaya jalan leh menunjukkan type manusia jenis macm mana. Lebih kpd konfiden diri. Seronok observe2 perangai manusia nih. Kdg2 aku observe cara diorg sembang sesame mereka, cuple yg duduk bersama, geng2 yg gelak katawa, yg rancak becerita...semuaaa itu kdg2 menggambarkan diri aku jugak. Klu aku rasa gaya dorg 2 cm x berapa nk cntik, mesti terus aku teringat...”ohhh, agaknya mesti aku pown cm2 gk kot time bercerita..haiyyaa” 

yes im adore her..!! =)
 Sekian saje entry yg x berapa nk penting bg readers yg x minat. Lagipun xde idea nk elaborate. Gangguan otak seketika 2-3 hari ini. =_= 
selamat malam n_n

No comments:

Post a Comment